Przeskocz do treści

Portal i Forum

Reklama w Internecie

Ostatnie wpisy

  • Najczęściej wybierane gotowe paczki świąteczne dla pracowników – trendy na nadchodzący sezon
  • Kubki reklamowe trzymające ciepło
  • Gadżety firmowe zdobione naklejką epoksydową
  • Słodycze reklamowe jako poczęstunek dla gości
  • Drukarki etykiet – obsługa

Najnowsze komentarze

    Archiwa

    • listopad 2024
    • marzec 2021
    • maj 2019
    • listopad 2018
    • październik 2018
    • wrzesień 2017
    • maj 2017
    • lipiec 2016
    • czerwiec 2016
    • marzec 2016
    • styczeń 2016
    • listopad 2015
    • wrzesień 2015
    • czerwiec 2015
    • maj 2015
    • kwiecień 2015
    • marzec 2015
    • luty 2015
    • styczeń 2015
    • grudzień 2014
    • listopad 2014
    • październik 2014

    Kategorie

    • Drukarki etykiet
    • Drukarki fiskalne
    • Gadżety reklamowe
    • Internet
    • Kasy fiskalne
    • Kolektory danych
    • Odzież
    • Skanery kodów kreskowych

    Zegary reklamowe w marketingu

    Zegary reklamowe
    Zegary reklamowe
    Współczesny marketing nieustannie się rozwija. Powstają coraz to nowe metody, formy, sposoby na przyciąganie uwagi klientów. Jedną z najmodniejszych w ostatnich latach form marketingowych są rozmaite gadżety reklamowe z różnorodnymi nadrukami, mającymi promować konkretne marki, usługi lub produkty. Tego typu reklama jest bardzo skuteczna, ponieważ za stosunkowo niewielkie koszty jest możliwość dotarcia do szerokiej rzeszy potencjalnych klientów. Dla każdego reklamodawcy jest to najważniejszym aspektem podejmowania jakichkolwiek działań marketingowych. Do gadżetów reklamowych o rosnącej popularności zaliczają się zegary.

    Zegary reklamowe mogą posiadać np. loga firm. W takich przypadkach klient, dokonując zakupu danego zegara, jest jednocześnie klientem i „dystrybutorem” – poprzez swój zakup promuje ową markę. Jako przykład można tu podać np. producentów zabawek, którzy umieszczają swoje loga na zegarach przeznaczonych do powieszenia na ścianie w pokoju dziecięcym. Zegary takie mogą też np. nosić wizerunki bohaterów kreskówek. Wówczas przyciągną uwagę najmłodszych jeszcze skuteczniej.

    Innym sposobem jest organizowanie konkursów, w których nagrodą są właśnie zegary reklamowe. Rozwiązanie to może być bardzo skuteczne np. dla popularyzacji producentów żywności, odzieży, kosmetyków, zabawek, itp. Konkursy takie mają jeden podstawowy cel: wzrost sprzedaży produktów firmy. Jeśli nagroda jest atrakcyjna, a zegar zdecydowanie należy do takich zaliczyć, wówczas jest duża szansa na powodzenie przedsięwzięcia.

    zegary reklamowe należą do tych przedmiotów, które powinny wyróżniać się prezencją. Im są bardziej kolorowe, tym lepiej. Szczególnie jeśli stanowią obiekt skierowany przede wszystkim do dzieci, a za ich pośrednictwem do rodziców. W innych przypadkach wygląd takich zegarów może być stonowany, pasując np. do salonu bądź sypialni. Również wtedy jest duża szansa na skuteczne promowanie umieszczonych na tychże zegarach reklam.

    Zegary są stanowią jeden z nowszych przedmiotów reklamowych. I dzięki ich szerokiemu potencjalnemu zastosowaniu, można mieć pewność, że ich popularność w marketingu będzie wzrastać.

    Opublikowano 2 maja 201525 kwietnia 2016Autor portaladminKategorie Gadżety reklamoweTagi zegary reklamowe ścienne, zegary reklamowe z logo, zegary reklamowe z nadrukiem

    Nawigacja wpisu

    Poprzednie Poprzedni wpis: Zegary reklamowe dla firm
    Dalej Następny wpis: Ceramika reklamowa rodzajem taniego marketingu